Det skal ha ha brent inne på et toalett, men nødetatene meldte litt før klokken 13 at de hadde kontroll på brannen. To personer skal ha pustet inn røyk, og vil bli fulgt opp av helsepersonell.
De to personene som har pustet inn røyk er to ansatte på skolen. Etter å ha blitt undersøkt av ambulansepersonell fremstår de ikke som skadet.
Politiet sier at de ikke ikke vet årsaken til brannen ennå, men at de gjør diverse undersøkelser på stedet. Der er vitner og videoovervåkning sentralt.