Grorud ILs fotballherrer bør slå Skeid for i det hele tatt å ha håp om å overleve i OBOS-ligaen. Trener Johan Gjønnes Nilsen har planen klar. Foto:Bilde 1 av 3
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
Grorud må vinne mot Skeid på mandag, med tap er det nok over
Mandag tar Grorud ILs fotballherrer imot byrival Skeid til den 21. runden i OBOS-ligaen. Vinner Grorud vil håpet om ny kontrakt og nok en storstilt redningsaksjon tennes. Taper de må de nok, selv om de ikke helt vil innrømme det, innse at det blir PostNord-liga igjen neste sesong…
Søndag fikk Grorud IL kjenne på Murphys lov om at alt som kan gå galt kommer til å gå galt. Selv om de spillemessig var best, og burde ha vunnet bortekampen mot Bryne, endte det med et 1-2-tap. Samtidig vant nedrykkskonkurrentene Stjørdals-Blink (3-2 over Stabæk) og Skeid (2-0) over Åsane. Det betyr at Grorud nå ligger syv poeng bak trønderne, og åtte poeng bak Skeid som ligger på den viktige kvalifiseringsplassen i OBOS-ligaen.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play