NY SJEF: Faisal Dahir er ny hovedtrener for Greis fotballherrer. Han ser fram til å få humøret tilbake i spillergruppa etter nedrykk fra årets sesong i 3. divisjon. Foto:Bilde 1 av 1
Ny Grei-boss på plass i hallen
Han er fra Ålesund og har spilt for Grorud, men anser seg selv som Lyn-gutt. Neste sesong skal Faisal Dahir lede Greis fotballherrer.
– Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven. Årets sesong ble av det tunge slaget, men forhåpentligvis kan vi klare å få tilbake litt ordentlig fotballglede til neste år. Dette blir en spennende utfordring, men jeg er sikker på at vi sammen kan klare å skape noe godt og positivt i Grei, sier Faisal Dahir til Akers Avis Groruddalen.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play