Refleksjoner:
God påske i koronaens tid!
Du og Jeg er ikke
Rette ord å si.
Verdens håp er dette
Vesle ordet Vi
– Hans Børli
Du og Jeg er ikke
Rette ord å si.
Verdens håp er dette
Vesle ordet Vi
– Hans Børli
Vi opplever alle at vi lever i en høyst merkelig tid, vi nordmenn som er så heldige at vi lever i akkurat dette landet, enten vi lever i nord eller sør, til fjells eller ved strand, i by eller land. Samtidig opplever vi i denne tiden den sterke globale avhengigheten vi har til menneskene i andre deler av verden.