– Fordeler og ulemper
Bør Bydel Bjerke innføre beboerparkering?
Beboerne er tydelige på at de ønsker å få vekk alle bilene som står parkert i gatene, men om beboerparkering er løsningen er de usikre på.
Beboerne er tydelige på at de ønsker å få vekk alle bilene som står parkert i gatene, men om beboerparkering er løsningen er de usikre på.
– Fordelene er at en del av bilene som står parkert i gatene forsvinner, men ulempen er at det berører de som ikke har en parkeringsplass på egen eiendom. Da må de betale for det, sier Jan-Morten Kjelstad.