MYE USIKKERHET: Torstein Fjell og Jan-Morten Kjelstad ser både positive og negative utfall ved innføring av beboerparkering.
MYE USIKKERHET: Torstein Fjell og Jan-Morten Kjelstad ser både positive og negative utfall ved innføring av beboerparkering.Bilde 1 av 4

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

– Fordeler og ulemper

Bør Bydel Bjerke innføre beboerparkering?

Beboerne er tydelige på at de ønsker å få vekk alle bilene som står parkert i gatene, men om beboerparkering er løsningen er de usikre på.

– Fordelene er at en del av bilene som står parkert i gatene forsvinner, men ulempen er at det berører de som ikke har en parkeringsplass på egen eiendom. Da må de betale for det, sier Jan-Morten Kjelstad.