TØRRLAGT: Groruddammen har siden natt til onsdag begynt å dryppe ut i intet. Bydel Grorud og Vann- og avløpsetaten (VAV) er allerede på saken. Foto:
TØRRLAGT: Groruddammen har siden natt til onsdag begynt å dryppe ut i intet. Bydel Grorud og Vann- og avløpsetaten (VAV) er allerede på saken. Foto:Bilde 1 av 2

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Badevannet som forsvant…

Verken administrasjonen i Grorud bydel eller det faste innslaget av ender i Groruddammen, forstår et kvekk av hvor badevannet er blitt av.

Bydelsdirektør Marit Jansen i Grorud bydel var tidlig onsdag på plass ved Groruddammen etter å ha blitt informert om hendelsen.