NY GANGVEI PÅ PLASS: Ordfører Marianne Borgen klipte snora og gratulerte alle med en ny og fin gangvei på Linderud. Foto:Bilde 1 av 1
Åpnet ny gangvei på Linderud:
Permanent «snarvei» til idrettsbanen
Etter at skråningen rett bak t-banestasjonen og grøntarealene til borettslagene har blitt brukt for å komme seg til fotballbanen på Linderud i mange år, er endelig en lett tilgjengelig gangvei kommet på plass.
- Folk har brukt grøntarealene våre i alle år, og vi har derfor ønsket forandring. Med ingen direkte vei fra t-banen har det vært stor pågang fra folk som har funnet sine egne veier, sier styreleder Lasse Figved i Linderudveien boligsameie.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play