Løp inn til gull

Det Nordiske mesterskapet ble arrangert i finske Salo denne uka. Lillomarka var representert med tre juniorer i troppen, men de måtte vente helt til mesterskapets siste løp før de fikk noe å juble for. Da løp Britt Ingunn Moian Nydal inn til gull på sprinten.

Nordisk mesterskap i orientering ble arrangert i finske Salo denne uka. Fra Lillomarka var Britt Ingunn Moian Nydal, Gaute Hallan Steiwer og Jonas Sommerstad Juveli med som juniorer.