Kollektivtrafikk

Håvard Pedersen Foto:
Groruddalsdebatt:

Jo, Tonsenhagen (og videre østover) trenger trikk

Abonnement
Denne illustrasjonen viser hvordan Ruter mener fremtidens Tonsenhagen kan bli – med trikk. (Ill.: Placebo Effects) Foto:
Groruddalsdebatt:

Trikk til Tonsenhagen, trenger vi virkelig det?

Abonnement
Foto:
Groruddalsdebatt:

Alt går rett vest med Ap ved roret

Abonnement
VANLIG DRIFT: Ruter har vanlig drift, men følger situasjonen tett. Foto:

Ruter skrur opp prisen

TRAPPER OPP: Enova gir nærmere 120 millioner kroner i støtte til Ruter. Med denne støtten kan Ruter etablere ladeinfrastruktur for elbusser, blant annet i Brubakkveien bussanlegg. Det skal også etableres ladeinfrastruktur på noen av Ruteområde 1 Oslo nord-østs endeholdeplasser i Groruddalen. Foto: x

Millioner til ladeinfrastruktur i Groruddalen

Abonnement
Foto:

Smitteutbrudd hos Nobina

DÅRLIGERE TILBUD: Åge Pettersen synes det er merkelig at Ruter har valgt å halvere antall avganger på det som var t-banens mest trafikkerte linje, Grorudbanens linje 5. Foto:
Et tilbakeskritt for t-banen:

– Dårligere
tilbud enn før

Abonnement
GRORUDBANEN: T-banens linje 5 deler i dag på avgangene med Lørenbanen – som kjører i motsatt retning av Oslo sentrum etter Økern. Foto:

Tilbudet på t-bane
blir som det er nå

Abonnement
DÅRLIG TILBUD: Gunnvor Magnussen er en av Ruters passasjerer som menter t-banetilbudet er blitt dårligere etter at Lørenbanen ble åpnet. Foto:

Raser over et mye
dårligere reisetilbud

Abonnement
INGEN BOLIGER HER: Arbeiderpartiet går ikke inn for boligbygging i Ravnkollen på Romsås. Her er BU-lederkandidat Mobashar Banaras, bystyremedlem Anders Røberg-Larsen og sittende BU-leder Jack Grimsrud. Foto:
Arbeiderpartiet gjør kuvending:

Ingen Ravnkollen-utbygging

Abonnement