FELLES MARKERING: Rektor og elever var fornøyde med samlet markering, fra venstre: Emilie (11), Kamilla (10), Lotte (11), Muzzayam (11) Raggna (11), Victoria (11), Fredrikke (11), Liv Bøen (12), Tia (11), lærer Cathrine Ravan og rektor Magnus Kristiansen. Foto:Bilde 1 av 1
700 elever markerte
Refstad skole markerte solidaritetsdagen, FN-dagen og Dignity Day samtidig.
Lærer ved sjettetrinn på Refstad skole, Cathrine Ravan foreslo ideen om å ha en felles markering. Dette syntes rektor Magnus Kristiansen var en god idé. De kontaktet Redd Barna, og én representant fra organisasjonen kom og var med på markeringen sammen med resten av Refstad skole.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play