ENGASJERTE: Alisha Munir (12) og Leo Haziraj (13) var så lei av at de ikke hadde noe å gjøre i nærmiljøet at de like så godt startet sin egen klubb - Lia-klubben. Nå er ballbingen kalt Liabanen åpen.
 Foto:
ENGASJERTE: Alisha Munir (12) og Leo Haziraj (13) var så lei av at de ikke hadde noe å gjøre i nærmiljøet at de like så godt startet sin egen klubb - Lia-klubben. Nå er ballbingen kalt Liabanen åpen.
 Foto:Bilde 1 av 4

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Lei av lite aktivitet:

– Barna startet egen klubb

Leo Haziraj (13) og Alisha Munir (12) var så lei av at det ikke var noe å finne på i nærområdet at de starta sin egen klubb. Nå er også ballbingen i borettslaget ferdig.

Leo og Alisha mener det er viktig at ungdommen engasjerer seg i nærmiljøet. Derfor har de vært med i planleggingen av den nye ballbingen, Liabanen, i Lindeberglia - og startet opp Lia-klubben.