– Ikke bygg på Grans siste skogflekk
Partiet Rødt mener tomta til demenslandsby i Gransdalen vil være et uheldig valg. Det er nemlig den siste skogen som er igjen i området. Tomta er kun et forslag, svarer byrådsavdelingen.
Partiet Rødt mener tomta til demenslandsby i Gransdalen vil være et uheldig valg. Det er nemlig den siste skogen som er igjen i området. Tomta er kun et forslag, svarer byrådsavdelingen.
– Dette er det eneste grøntarealet som er igjen etter at det er blitt bygget mange blokker i området. Det er det eneste stedet som skolen, barnehagene og nærmeste beboere har til å nyte naturlig skog, mener Negar Enayati.