På Linderud senter jubles det for gode tall – kundene åpnet lommebøkene sine på det «nye» sentret i 2009. Smil er det også på Alna senter – som nå er størst i byen. Fra begge steder meldes det om stor kjøpelyst på slutten av året.
I fjor sa senterleder Irene B. Karstad på Linderud senter at 2009 skulle være Linderuds år. Hun fikk rett. Etter en omfattende byggeprosess sto sentret klart til å ta i mot kunder i alle sine tre etasjer i oktober. Siden har pila bare pekt oppover. I desember økte omsetningen med 38,59 prosent.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play