Kjøpelysten tilbake på tampen av året

På Linderud senter jubles det for gode tall – kundene åpnet lommebøkene sine på det «nye» sentret i 2009. Smil er det også på Alna senter – som nå er størst i byen. Fra begge steder meldes det om stor kjøpelyst på slutten av året.

I fjor sa senterleder Irene B. Karstad på Linderud senter at 2009 skulle være Linderuds år. Hun fikk rett. Etter en omfattende byggeprosess sto sentret klart til å ta i mot kunder i alle sine tre etasjer i oktober. Siden har pila bare pekt oppover. I desember økte omsetningen med 38,59 prosent.