Foto:
Foto:Bilde 1 av 1

Renate Berenett er årets danser

Ingen kunne stoppe Renate Berenett under årets «Dancer Of The Year» i Skedsmohallen. Grorud-jenta gikk til topps både i sin egen klasse og i super­finalen.

- Jeg er både stolt og utrolig fornøyd. Det ligger mye prestisje i å vinne «Dancer Of The Year». Ved siden av NM er det den konkurransen som er størst her til lands, og da er det selvfølgelig moro å gå helt til topps, sier Renate Berenett.